1. Istraživanje
Formiranje jakog brenda uvijek počinje od istraživanja. Rezultat istraživanja su vrijedne sistematizovane informacije, koje se potom mogu koristiti za razvoj efikasnih strategija. Vršimo tri vrste istraživanja:
- Analiza ciljnih tržišta (ekonomija, konjuktura, trendovi)
- Uporedni „benchmarking“ (konkurentski proizvodi i marketing)
- Analiza poslovnih procesa (interna efikasnost)
2. Konsalting
Informacije, dobijene kao rezultat istraživanja, se koriste za izradu strategije brenda. Ova strategija uključuje preporuke u tri oblasti:
- Brendovi proizvoda (struktura, prioriteti)
- Brendovi tima (personalije, uloge)
- Marketing (pakovanje, promocija)
3. Proizvod
Uspješan brend ima uspješne proizvode. Stvaranje ovakvih proizvoda je rezultat implementacije strategije brenda. Pomažemo u razvoju proizvoda:
- Razvoj i testiranje hipoteza i prototipova proizvoda
- Izrada dokumentacije proizvoda: CJM, projektni zadatak, baze znanja itd.
- Izrada prezentacija o proizvodu za investitore (Pitch Deck)
4. IT
Upotreba savremenih informacionih tehnologija za interakciju sa kupcima je ključ uspjeha.
- Razvoj veb stranica i mobilnih aplikacija
- Razvoj informacionih botova i robotizacija poslovnih procesa
- Implementacija blockchain tehnologije i poslovne tokenizacije.
5. Marketing
Promocija brenda je proces na više nivoa koji uključuje:
- Kreativni razvoj i razvoj sadržaja, pisanje tekstova
- Informaciona podrška za brendove: PR, SMM
- Organizovanje reklamnih kampanja, događaja
- Razvoj i pokretanje partnerskih programa i programa lojalnosti
- Privlačenje investitora i kupaca projekata, prikupljanje sredstava
Kao što vidite, zajedno sa pouzdanim partnerima, pružamo čitav niz usluga za stvaranje moćnog brenda koji ima:
- Pobjedničku strategiju
- Traženi proizvod
- Efikasnu promociju
Naš zadatak je da obezbijedimo Vašu uspješnu budućnost, razumijevanje i lojalnost vaših klijenata.